torsdag 5 februari 2009

Im just a superhero namned TONY

You might be a big fish in a little pod. Just becuse Im hurting doesn't mean Im hurt.

JUST BECOUSE IM LOOSING DOESN'T MEAN IM LOST










Ligger ensam på golvet. Har haft barnkalas med pommes, cola och cigg. Hanna och Jessica har vari här. Jag gillar dom. Våra samtal är rätt sköna.

IDIOT. CEPE. ****. STUPID FUCK. MONGO. sen massa annat som jag nog inte bör ta upp i detta forum.

Det är ju då såklart Hanna och Jessica som säger det här. Jag mest nickar och är tyst. Haha..ne men vi har tydligen kommit fram till att jag har inga problem, inte Hanna heller utan det var bara Jessica kvar då? Vilket hon inte förtjänar hon är ju bra Jessica. Stora ord från mig idag.















JESSICA




HANNA














MOI











2 kommentarer:

Tina sa...

RÖKER DU FÅR DU INGA JULKLAPPAR
sae kan man DÖÖÖÖ har jag hört
puss o kram mamma

Linis sa...

Haha.. inga problem var det va? Ännu mer haha... No shit

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.