torsdag 26 februari 2009

Funderar över den slutna cirkeln. Hur man går ur den kommer ifrån den utan att behöva sänka garden. Eftersom jag inte kommer på hur så gick jag och solade istället. Like when it burns.

Behöver massa ny musik, musik, musik. Ge mig. T I P P Y .

Igår var jag hos min kära vän HT, träffade V, gillart.
Har ett blåmärke på underarmen större än en femkrona illblått. Junior BET mig igår. Jävlafuckface. Sen var han duktig och fick beröm och jag med. Peter är så söt och han ömmar för min häst haha.

Sen så måste man ju bli förbannatförbannad också. Min fars mack har blivit rånad. Igen. JÄVLA JÄVLA fuckups. Pappa: Dö inte i en hjärtinfarkt, snälla...
Idont wanna sit on my own and sad, daddys gone...









Behöver en lägenhet, så anyone? I västerås. hit me.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.