söndag 22 februari 2009

A sword and a pistol by my side

I am still alive. They said that I was killed. But Im living still. lm still around. I'll always be around.
Pherhaps I may become bird again.

Jag måste skynda mig massor. Sitter i sängen. Dricker laffe. Gör massa onödigt istället för att gå upp och åka iväg. Måste skynda mig. Massor.

Idag ska Martin göra sitt skriftliga prov till gesällbrevet. Jag är nog mer nervös än han. Så jag antar attt det kommer gå bra. Good Luck!

I lördags var jag och Max och Martin i Mcdriven, skulle inhandla 2 små kaffe och en liten Latte. Ah det blir 38 kronor sa hon på andra sidan högtalaren, Max körde fram till första luckan där allt skulle betlas. Jag satt i baksätet och vägrade hosta fram stålars. Max och Martin började leta fram, det hottades en tjuga, sen satt de mest och grävde i fickorna. När vi (ja jag kasta fram en tia) tillslut skrapat fram tillräckligt med pengar var hon i kassan så förbannad att hon sa; Ah OKEJ vi säger 20kr, kör! hahaha det var typ det roligaste som hände i helgen.. hihi.

Igår var jag sjuk och sovsovsovsov på eftermiddagen. Nä fuck måste dra på mig ridbrallorna nu...

Ohohoh Im whit stupid!

1 kommentar:

Lindskan sa...

Låter som en rafflande helg!!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.