måndag 9 februari 2009

Nytt jobb.....

har jag börjat på. I lördags av alla dagar att börja ett jobb på. Det är ganska spännande faktiskt.
I Söndags hade vi in en snubbe som helt enkelt slog sönder sitt ångstrykjärn i en miljon bitar. Han var väldigt arg. Men alltså seriöst hur gay är det att först köpa ett ångstrykjärn, sen lämna in det på reparation och sen komma tillbaka och klaga på att teflonet var nerslipat? hahaha!

Nu har det hänt revolutionerade grejjer i mitt liv (rätt S E N T jag vet men men) jag har skaffat SPOTIFY! ooooooohhh jag är så glad. det är underbart. underunderunderbart!

Ligger i sängen med kaffe, knäckebröd och yoghurt vid 06.10 och ska dra iväg till stallet nu vilket är halvmotiverande när sängen e grymt skön och det lär var -10 ute.....F E T T...näääääää!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.