torsdag 26 februari 2009

like looking through a fogged mirror

så är min förvirring haha...h a.. h a.. ah typ så kul.

Jag är lite inne på att försöka få tag i biljett till "män som hatar kvinnor" ikväll.. hur tror ni det kommer gå? Mjaa..sådär va? värt ett försök iaf. Då ska jg gå på bio själv och se lite udda ut gärna byta plats några gånger innan filmen börjar, kraffsa med mina popcorn och kanske ha lite tourettes syndrom..? Aaaah fint..hoppas de finns biljetter kvar.

Ska jobba idag, ska till stallet nu först och rida lite bara, så som vanligt borde jag sätta fart men det är ju så jävla gött att ligga lättklädd (haha) i sängen och dricka kaffe och läsa igenom internet.

thats to much, thats to much
'til I get to know
soon be 24
still to much
half an hour
25 days ago
I've must have been so lost
'cuse I sleept for so long those days





Mitt kontokort har pajjat. tröttsamt. Måste beställa ett nytt, IGEN. Vet ni om man kan få tryckta bilder på sitt kort även från Nordea?

2 kommentarer:

shotgun sa...

ja jag vet och det är sjukt cooolt så jags a beställa ett med Kleffan krew bilden! :)

Fahlan sa...

Hej Hanna :) Tack för sällskapet inatt ;) Alltid trevligt att ha en blondin liggandes bredvid än i sängen. Hihi..

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.